یک برنامه نویس

دست نوشته های شخصی و پروژه های یه برنامه نویس ایرونی

یک برنامه نویس

دست نوشته های شخصی و پروژه های یه برنامه نویس ایرونی

دو اتفاق بزرگ در 22 بهمن

به نام خدا
سلام بر کاربران عزیز وبلاگ شخصی من
22 بهمن همیشه برای من روز بزرگی بوده و هست و خواهد بود. چون اتفاق بزرگی تو این روز می افته و اونم حضور پرشور و میلیونی مردم سرافزار ایران اسلامی راهپیمایی 22 بهمن.
اما تو این روز یه اتفاق بزرگ دیگه هم برای من می افته و اونم کلید زدن یه پروژه توپ و دسته اول هست!
اون پروژه چیزی نیست جز فشرده ساز پر قدرت قاهر اولین فشرده ساز بومی؛ اگه همه پست های وبلاگ رو دیده باشید این خبر رو خیلی زودتر داده بودم اما به دلیل یه سری مسائل نتونستم کار رو کلید بزنم اما انشاءالله 22 بهمن کار حتمی خواهد بود!

درپایان از همه شما کاربرای گرامی دعوت می کنم که حتماً در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن شرکت کنید.
موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد